Alla inlägg under april 2015

Av Game Cats - 29 april 2015 19:01

  (creepy smiley...) 

Som sagt WE DID IT! 

nu undrar ni säkert vad det var vi gjorde? jo Jag och Kim klättrade upp för taket! Vilket tak? Jo, taket på vår skolgårt. Alltså på vås skolgårt finns dett ganska stort hus. Och vi ville klättra upp för den ett ganska långt tag. Kim gjorde kofot på mig och jag försökte ta tag i något. Men det gick inte så bra...Halva min kropp hängde och längde utanför och min andra halva som då var på taket försökte greppa någonting. Men Kim skrek och jag skrek och jag typ trillade ner men Kim fångade mig och vi ba: omg....Vi försökte och försökte sedan kom vi på en idé. Vi sprang fram till några killar och frågade om de kunde hjälpa oss. Och de ba: 

-eh...Men vad?, och vi ba: 

-OK! Jo, Vi ska klättra upp på taket och vi tänkte att om ni håller i två hopprep som ni har knutit ihop med två till så att de blir längre och kastar över på andra sidan och så kofotar Kim upp mig så tar jag tag i hopprepen medans ni håller i dem och så drar jag mig upp! Sedan hoppar Kim upp och så tar hon tag i hopprepen och så drar jag upp henne med hjälp av hopprepen typ..., (och ja vi sa llt det där utan paus imellan...) och de ba: 

-em...okej...; och så fick vi hjälp! Och såhär gick det: 

Vi fick över hopprepen (på den svåraste sidan att klättra upp i) Kim kofotade upp mig och jag försökte ta tag i hopprepen. Men de var för långt upp. Och det var ingen på taket som kunde hjälpa mig! :C Men jag fick tag i den ena och försökte dra mig upp till den andra. Och då bara änner jag att repen glider. Och hela jag glider ner. Jag får typ panik och Kim kan inte hålla uppe mig längre och jag vet inte vad jag ska göra! Men jag sätter foten på taket och drar mig upp. Sedan tog jag tag i hopprepen och slängde ner dem lite längre ner till Kim. Hon hoppade upp och tog tag i dem. Och samma sak hände med Kim. Hopprepen glider och jag tar tag i dem med båda händerna och försöker stoppa dem och det typ bränner i händerna och Kim skriker men till slut kom hon upp och båda var uppe! Sedan kom en lärare och sade att vi skulle gå ner. och förstöre allting. Aja det var ett äventyr och det känns som att vi har bestigit mount everest! 

aja...HEDDÅ!!!

Av Game Cats - 26 april 2015 18:39

  Ko! 

Halluuuuuuuuuuuuu!!!!!

NU ska jag berätta om mitt beronde. Detta har pågått såpass länge nu att jag inte vet vad jag ska göra. Någon hjälp mig! Nej jag bara skoja hjälp mig inte! Jag (Afton) är som sagt beronde. Ni undrar säkert vad jag är beronde av. Och jag ska berätta vad...Om en liten stund. MItt beronde började när jag var ungefär 9-år gammal. Ända sedan dess har jag ständigt känt att jag behöver detta. Jag är beronde av...micropocorn med smörsmak...Ja ni hörde rätt! Micropopcorn med smörsmak...Jag äter det just nu och kommer säkert göra det i nästa inlägg också (om inte KIm lägger upp först) Snälla jag vet inte vad jag ska göra! Mina popcorn börjar ta slut! Snälla hjälp mig! Jag behöver det verkligen. Skänk två påsar micropopcorn med smörsmak nu! Ni hjälper mig i nöd! smsa: POPP-365 till 035-667889 nu! 


Så ses vi! 

HEJ! 


Av Game Cats - 26 april 2015 18:09

Tjena hallå! Jag (Kim) är här igen för att skriva ett random blogkorvsäventyr  inlägg igen! :)


Jag har köpt en jättesnygg peruk som jag har på mig just nu!! :O Den är röd och kort! :3

Den är till min Kyle cosplay c:

Om ni inte vet vem Kyle är.... .-.

Eller alltså, det finns många Kyle... Men... Kyle från South Park cx

Och Afton ska cosplaya Stan ! :3 (Från South Park, ofc).

Vi kommer nog göra en vlogg-video om det när vi är klara! :D Vi har gjort en "vlogg" om när vi cosplayar Petra & Mikasa från Attack On Titan också, men den har vi inte lagt upp :P

Borde vi göra det? MAYBE. Ska vi göra det? MAYBE. Vill ni det? I DON'T KNOW, HUR SKA JAG VETA?

Haha okay, nu ska jag sluta vara random :-) not


Hur mår ni idag? c:

Jag mår finfint! Jag vet inte hur Afton mår, men jag hoppas hon mår bra hon med xD


"Göra blogginlägg tillsammans" säger ni? PFFT nej, ain't nobody got time for that!


Oh well, nu ska jag flyga iväg till Fandomia (don't ask about it) på min regnbågsfärgade unicörn! (notice: inte unicorn, utan UNICÖRN).

Well, byeee!


//Kim

Av Game Cats - 25 april 2015 16:02

  Kim! Wat's going on?!? 

jag har ingen anning om vad hon skriver!!!!!!!!   


Jag vet inte ens varför jag lägger ut det här?!? chilla Afton!

Av Game Cats - 25 april 2015 15:57

  Kim skriver ett inlägg men jag vet inte vad hon skriver?!? omg...ja! det var allt...  

Av Game Cats - 25 april 2015 15:53

Yoyoyoyo, Kim is in da house! C:

Just nu skypar jag med Afton & vår kompis Sammy ^-^

Vi spelar Minecraft, eller, Afton har inte Minecraft men jag och Sammy spelar i alla fall :p

Fast inte nu, för ni skriver jag ett blogginlägg!


Lite random fakta om mig ^^

*Kim is da name!

*Jag är 12 år :-)

*Min favorit färg är ROSA

*Mina favoritspel är TF2, Minecraft, Sims och Ib :3

*CHOKLAD ÄR MITT LIV

*Jag har smeknamn som Kimmy, Kimi eller Kimsan (fast min kompis Florian kallade mig för KimpanLimpan innan xD)

*Min svengelska är on point

*Om jag var ett djur, skulle jag vara en katt c:

 

Nåja, um, det var allt jag skulle skriva! :)

 

See ya later, alligator! //Kim

Av Game Cats - 25 april 2015 08:54

  Tjabba! 


Nu skriver jag (Afton) lite när Kim inte är här! hihi! (Det förra skrev jag också när Kim inte var här...) 


Aja...Jag märkte att i det förra inlägget stod det att profilbilden på youtube var likadan som DENNA men jag märkte att vi inte riktigt har en profilbild...ja! om ni undran (om det ens finns några ni som läser detta) hur den ser ut så är det en ritan katt (Jag har ritat den!) Med en basker och den sitter framför en dator som ser  ut som en laptop. 


Jag vet! jag kan ju berätta lite om oss själva så ni vet om vi är seriemördare eller inte! 


Som sagt är vi två tjejer på 11-12-år gamla. Så det här är ingen fjortis blogg! Ni som vill läsa en blogg som handlar om vilka perfymer man har köp kan gå och läsa en annan. För denna blogg handlar om så mycket MER!!! HAHAHA HAHAHAHA *Blixtrar i bakrunden* okej lite väl dramatisk...Som ni kanske hör på namet så gillar, Älsakar, AVGUDAR vi katter! och andra djur...En sak som är lite fail är att vår youtube kanal heter ju Game Cats men vi har bara laggt upp en enda video där vi spelar! Resten är typ...Random skether...Aja BYEBYE!!!

NEJ JAG BARA SKOJA!

HEJDÅ! säg iget till Kim! eller asså hon kommer ändå få reda på det. För hon är Min bästa vän! det kom helt random!

heddå!   

Av Game Cats - 24 april 2015 20:12

  Fabulös snigel! 


Hur som hels! Det här är vårt första inlägg på bloggcats. Som sagt har vi en youtube kanal och det vore kul om ni kollade in den! Det finns en annan som också heter Game Cats men vår profilbild är likadan som denna! 


Ja...Vad finns det att säga? inget mer! HAHAHAHAHA! Nej jag bara skoja...(what)? eller (What?) äh! jag vet inte! ha det så bra! så ses vi! hoppas v!   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Yo! Vi är två tjejer som heter Kim & Afton som äger den populära YouTube kanalen Game Cats (cat) (Okej, den är helt okänd men)
Game Cats, woop wopp FWAAH

https://www.youtube.com/channel/UCBvwJIqtjCvR_0evzVmqJhQ

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<<
April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards