Direktlänk till inlägg 26 april 2015

Är seriöst beroende! :C

Av Game Cats - 26 april 2015 18:39

  Ko! 

Halluuuuuuuuuuuuu!!!!!

NU ska jag berätta om mitt beronde. Detta har pågått såpass länge nu att jag inte vet vad jag ska göra. Någon hjälp mig! Nej jag bara skoja hjälp mig inte! Jag (Afton) är som sagt beronde. Ni undrar säkert vad jag är beronde av. Och jag ska berätta vad...Om en liten stund. MItt beronde började när jag var ungefär 9-år gammal. Ända sedan dess har jag ständigt känt att jag behöver detta. Jag är beronde av...micropocorn med smörsmak...Ja ni hörde rätt! Micropopcorn med smörsmak...Jag äter det just nu och kommer säkert göra det i nästa inlägg också (om inte KIm lägger upp först) Snälla jag vet inte vad jag ska göra! Mina popcorn börjar ta slut! Snälla hjälp mig! Jag behöver det verkligen. Skänk två påsar micropopcorn med smörsmak nu! Ni hjälper mig i nöd! smsa: POPP-365 till 035-667889 nu! 


Så ses vi! 

HEJ! 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Game Cats - 27 juni 2015 19:44

Moshi moshi! Nu har Afton fixat ett intro till vår kanal ~ YAAAAY :D Och en trailer är på väg, så vi känner att vi håller på att göra framsteg på kanalen :3 <3 Förvänta er en ny video snart.. Vi kommer göra en när vi är klara med allt anna...

Av Game Cats - 13 juni 2015 17:35

Tjena! Nu tänker ni säkert (eller inte) varför det inte kommit en ny video. Men det kommer det! Nu när det blivit sommarlov (vilket vi fick igår, WOHOOO!<3) så kommer det antagligen komma fler eller mindre videos xD Vi gjorde en MSP video (som var...

Yo!

Av Game Cats - 24 maj 2015 21:34

Så, nu är Kim här och skriver igen! :D Jag & Afton har träffats idag och därför passat på och gjort lite vlogger och annat sånt.  En av "vloggerna" är redan ute, som vi gjorde när vi var påväg hem från en park xD Den var, um.. Helt random. Kortfa...

Av Game Cats - 20 maj 2015 19:49

 YO! Afton här!  jo, jag tänkte bara medela om att vi snart lägger upp en serie på youtube som heter: Mrs. Jabadooo! Den handlar om några personer som går i sommar skola och deras lärare heter då Mrs. Jabadooo. klassen består av: Lisa V, Mia (s...

Av Game Cats - 14 maj 2015 15:41

Tja! Så, så här är grejen - vi gjorde en video som vi faktiskt la upp ("Elever i klassen") men någonting hände med ljudet och videon när vi klippte osv, så ljudet kom helt sent och en scen försvann! Vi ber så hemskt mycket om ursäkt! Vi ska fixa de...

Presentation


Yo! Vi är två tjejer som heter Kim & Afton som äger den populära YouTube kanalen Game Cats (cat) (Okej, den är helt okänd men)
Game Cats, woop wopp FWAAH

https://www.youtube.com/channel/UCBvwJIqtjCvR_0evzVmqJhQ

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<<
April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards