Direktlänk till inlägg 25 april 2015

skriver lite när Kim inte är här!

Av Game Cats - 25 april 2015 08:54

  Tjabba! 


Nu skriver jag (Afton) lite när Kim inte är här! hihi! (Det förra skrev jag också när Kim inte var här...) 


Aja...Jag märkte att i det förra inlägget stod det att profilbilden på youtube var likadan som DENNA men jag märkte att vi inte riktigt har en profilbild...ja! om ni undran (om det ens finns några ni som läser detta) hur den ser ut så är det en ritan katt (Jag har ritat den!) Med en basker och den sitter framför en dator som ser  ut som en laptop. 


Jag vet! jag kan ju berätta lite om oss själva så ni vet om vi är seriemördare eller inte! 


Som sagt är vi två tjejer på 11-12-år gamla. Så det här är ingen fjortis blogg! Ni som vill läsa en blogg som handlar om vilka perfymer man har köp kan gå och läsa en annan. För denna blogg handlar om så mycket MER!!! HAHAHA HAHAHAHA *Blixtrar i bakrunden* okej lite väl dramatisk...Som ni kanske hör på namet så gillar, Älsakar, AVGUDAR vi katter! och andra djur...En sak som är lite fail är att vår youtube kanal heter ju Game Cats men vi har bara laggt upp en enda video där vi spelar! Resten är typ...Random skether...Aja BYEBYE!!!

NEJ JAG BARA SKOJA!

HEJDÅ! säg iget till Kim! eller asså hon kommer ändå få reda på det. För hon är Min bästa vän! det kom helt random!

heddå!   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Game Cats - 27 juni 2015 19:44

Moshi moshi! Nu har Afton fixat ett intro till vår kanal ~ YAAAAY :D Och en trailer är på väg, så vi känner att vi håller på att göra framsteg på kanalen :3 <3 Förvänta er en ny video snart.. Vi kommer göra en när vi är klara med allt anna...

Av Game Cats - 13 juni 2015 17:35

Tjena! Nu tänker ni säkert (eller inte) varför det inte kommit en ny video. Men det kommer det! Nu när det blivit sommarlov (vilket vi fick igår, WOHOOO!<3) så kommer det antagligen komma fler eller mindre videos xD Vi gjorde en MSP video (som var...

Yo!

Av Game Cats - 24 maj 2015 21:34

Så, nu är Kim här och skriver igen! :D Jag & Afton har träffats idag och därför passat på och gjort lite vlogger och annat sånt.  En av "vloggerna" är redan ute, som vi gjorde när vi var påväg hem från en park xD Den var, um.. Helt random. Kortfa...

Av Game Cats - 20 maj 2015 19:49

 YO! Afton här!  jo, jag tänkte bara medela om att vi snart lägger upp en serie på youtube som heter: Mrs. Jabadooo! Den handlar om några personer som går i sommar skola och deras lärare heter då Mrs. Jabadooo. klassen består av: Lisa V, Mia (s...

Av Game Cats - 14 maj 2015 15:41

Tja! Så, så här är grejen - vi gjorde en video som vi faktiskt la upp ("Elever i klassen") men någonting hände med ljudet och videon när vi klippte osv, så ljudet kom helt sent och en scen försvann! Vi ber så hemskt mycket om ursäkt! Vi ska fixa de...

Presentation


Yo! Vi är två tjejer som heter Kim & Afton som äger den populära YouTube kanalen Game Cats (cat) (Okej, den är helt okänd men)
Game Cats, woop wopp FWAAH

https://www.youtube.com/channel/UCBvwJIqtjCvR_0evzVmqJhQ

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<<
April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards